Privatlivspolitik

Gandrup Tennisklub
Privatlivspolitik

Ikrafttrædelsesdato: 5 februar 2024
Sidst opdateret: 20 februar 2024

Denne privatlivspolitik beskriver politikkerne for:

Gandrup Tennisklub
Teglværksvej 23
9362 Gandrup
Danmark

e-mail: post@gandruptennis.dk
telefon: +45 30 20 59 59

Om indsamling, brug og videregivelse af dine oplysninger, som vi indsamler, når du bruger vores hjemmeside (https://www.gandruptennis.dk). (herefter “Hjemmesiden”). Ved at tilgå eller bruge hjemmesiden giver du samtykke til indsamling, brug og videregivelse af dine oplysninger i overensstemmelse med denne privatlivspolitik. Hvis du ikke giver dit samtykke til dette, bedes du ikke tilgå eller bruge hjemmesiden.

Vi kan til enhver tid ændre denne privatlivspolitik uden forudgående varsel til dig, og vi vil offentliggøre den reviderede privatlivspolitik på hjemmesiden. Den reviderede politik træder i kraft 90 dage fra det tidspunkt, hvor den reviderede politik er offentliggjort på hjemmesiden, og din fortsatte adgang til eller brug af tjenesten efter dette tidspunkt vil udgøre din accept af den reviderede privatlivspolitik. Vi anbefaler derfor, at du med jævne mellemrum gennemgår denne side.

Information vi indsamler:

Vi indsamler og behandler følgende personlige oplysninger om dig:

  • Navn
  • E-mail
  • Telefonnummer
  • Fødselsdato
  • Adresse
  • Betalingsoplysninger

Sådan indsamler vi dine oplysninger:

Vi indsamler/modtager oplysninger om dig på følgende måde:

  • Når en bruger udfylder tilmeldingsformularen eller på anden måde indsender personlige oplysninger
  • Interagerer med hjemmesiden
  • Fra offentlige kilder

Sådan bruger vi dine oplysninger:

Vi vil bruge de oplysninger, som vi indsamler om dig til følgende formål:

  • Markedsføring / Kampagner
  • Oprettelse af brugerkonto
  • Administrer brugerkonto
  • Indsamling af kundefeedback
  • Behandling af betaling
  • Håndtere kundeordre
  • Support
  • Administration

Hvis vi ønsker at bruge dine oplysninger til andre formål, vil vi bede dig om samtykke og vil kun bruge dine oplysninger ved modtagelse af dit samtykke og derefter kun til det eller de formål, som du giver samtykke til, medmindre vi er forpligtet til at gøre andet pr. lovgivning.

Sådan deler vi dine oplysninger:

Vi vil ikke overføre dine personlige oplysninger til nogen tredjepart uden at søge dit samtykke, undtagen under begrænsede omstændigheder som beskrevet nedenfor:

  • Annonce service
  • Diagnostik
  • Tjenester til inddrivelse af betalinger
  • Dataindsamling og proces

Vi kræver, at sådanne tredjeparter kun bruger de personlige oplysninger, vi overfører til dem, til det formål, hvortil de blev overført, og ikke opbevarer dem i længere tid, end det er nødvendigt for at opfylde det nævnte formål.

Vi kan også videregive dine personlige oplysninger til følgende: (1) for at overholde gældende lov, regulering, retskendelse eller anden juridisk proces; (2) for at håndhæve dine aftaler med os, herunder denne privatlivspolitik; eller (3) at reagere på påstande om, at din brug af hjemmesiden krænker tredjeparts rettigheder. Hvis hjemmesiden eller vores forening opløses eller fusioneres med en anden forening, vil dine oplysninger være et af de aktiver, der overføres til den nye forening.

Opbevaring af dine informationer:

Vi opbevarer dine personlige oplysninger hos os i 90 dage til 2 år efter, at brugere har opsagt deres konti, eller så længe, vi har brug for dem for at opfylde de formål, som de blev indsamlet til, som beskrevet i denne privatlivspolitik. Vi skal muligvis opbevare visse oplysninger i længere perioder, såsom registrering/rapportering i overensstemmelse med gældende lovgivning eller af andre legitime årsager, såsom håndhævelse af juridiske rettigheder, forebyggelse af bedrageri osv. Resterende anonyme oplysninger og aggregerede oplysninger, som ingen af dem identificerer dig (direkte eller indirekte), kan opbevares på ubestemt tid.

Dine rettigheder:

Afhængigt af den gældende lovgivning kan du have ret til at få adgang til og berigtige eller slette dine personlige data eller modtage en kopi af dine personlige data, begrænse eller gøre indsigelse mod den aktive behandling af dine data, bede os om at dele (portere) dine personlige oplysninger til en anden enhed, tilbagekalde ethvert samtykke, du har givet os til at behandle dine data, en ret til at indgive en klage til en lov bestemmende myndighed og sådanne andre rettigheder, som måtte være relevante i henhold til gældende lovgivning. For at udøve disse rettigheder kan du skrive til os på post@gandruptennis.dk. Vi vil besvare din anmodning i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Du kan fravælge direkte markedsføringskommunikation eller den profilering, vi foretager til markedsføringsformål, ved at skrive til os på post@gandruptennis.dk.

Bemærk, at hvis du ikke tillader os at indsamle eller behandle de påkrævede personoplysninger eller trække samtykket til at behandle disse til de påkrævede formål, vil du muligvis ikke være i stand til at få adgang til eller bruge de tjenester, som dine oplysninger blev søgt til.

Cookies:

For at lære mere om, hvordan vi bruger disse og dine valg i forhold til disse sporingsteknologier, henvises til vores Cookiepolitik.

Sikkerhed:

Sikkerheden af dine oplysninger er vigtig for os, og vi vil bruge rimelige sikkerhedsforanstaltninger for at forhindre tab, misbrug eller uautoriseret ændring af dine oplysninger under vores kontrol. På grund af internettets risici kan vi dog ikke garantere absolut sikkerhed, og vi kan derfor ikke sikre eller garantere sikkerheden af enhver information, du sender til os, og du gør det på egen risiko.

Klage-og databeskyttelsesansvarlig:

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende behandlingen af dine oplysninger, som er tilgængelige hos os, kan du sende en e-mail til vores klageansvarlige hos:

Gandrup Tennisklub
Teglværksvej 23
9362 Gandrup
Danmark

Vi behandler din henvendelse i overensstemmelse med gældende lovgivning.