Handelsbetingelser

Gandrup Tennis og Padel
Handelsbetingelser

Ikrafttrædelsesdato: 2 oktober 2024
Sidst opdateret: 12 oktober 2024

Disse Handelsbetingelser beskriver betingelserne for:

Gandrup Tennis og Padel
Teglværksvej 23
9362 Gandrup
Danmark

e-mail: post@gandruptennis.dk
telefon: +45 30 20 59 59

www.gandruptennis.dk og www.gandruppadel.dk ejes og administreres af Gandrup Tennis og Padel – CVR nr. 30033051.

Når du handler med Gandrup Tennis og Padel indgås aftaler på dansk. Købelovens regler for forbrugere finder anvendelse ved køb hos Gandrup Tennis og Padel.

Handelsbetingelserne gælder for forbrugeres køb.

Forbehold og Priser:

Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet excl. moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.

Abonnementsvilkår:

Det er en forudsætning for medlemskabet af Gandrup Tennis og Padel, at du tilmelder dig betaling via Dankort eller andet betalingskort, som er godkendt af Gandrup Tennis og Padel og Nets, MobilePay eller bank overførsel.

I forbindelse med din første betaling godkender du, at Gandrup Tennis og Padel fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort eller MobilePay, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Gandrup Tennis og Padel.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af Gandrup Tennis og Padel trækkes automatisk via dit betalingskort eller MobilePay.

Du vil senest 14 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Du vil få mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit abonnement

Gandrup Tennis og Padel benytter Dibs, som er godkendt af Nets til betalingsløsning, eller MobilePay

Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos Gandrup Tennis og Padel, men hos Dibs.
Kvittering for betaling sendes pr. mail, når du tilmelder dig acceptere du vores vilkår og du stopper abn. ved at kontakte klubben.

Ved spærring af dit betalingskort eller betalingskortets udløbsdato er overskredet er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort. Dette gøres ligeledes på Gandrup Tennis og Padel, og som beskrevet ovenfor.

Kvittering:

Medlemmet modtager en kvittering ved træk fra betalingskort eller MobilePay via e-mail.

Ophør/opsigelse af medlemsskab:

Ønsker du ikke længere medlemsskab af Gandrup Tennis og Padel, kan du skriftligt meddele dette elektronisk til klubben via post@gandruptennis.dk. Der vil ifb. med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent. Du vil efter udmeldelse, ikke længere modtage opkrævninger fra klubben.

Fortrydelsesret:

Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding. Dog kan der i tilfælde af længerevarende sygdom gøres undtagelser i form af godskrevet kontingent til næste sæson.

Reklamationsret:

Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.